Hledáme
Manažer/ka
pro reverzní logistiku
Koho hledáme?
Hledáme někoho, kdo má chuť růst, přemýšlí v souvislostech a chce se podílet na zlepšování procesů v mezinárodní e-commerce logistice. Nemusíš mít roky zkušeností – důležitá je zodpovědnost, tah na branku a ochota učit se.
Co nabízíme?
Nečekej korporátní byrokracii a nekonečné schvalovačky. U nás máš prostor přijít s nápadem, dotáhnout ho do konce a vidět výsledek své práce v reálném čase.
A kde to celé vzniká? Ve Zlíně!
Sídlíme ve městě, které předurčil k podnikání Tomáš Baťa a jak jinak než v cihlové budově kousek od cyklostezky nebo obchodního centra.
V čem bude Tvá práce spočívat?
Náplň práce
- Správné nastavení a optimalizace procesů, které jsou spojeny se zpracováním zpětných zásilek.
- Tvoje práce bude mít přímý vliv na to, jak zlepšit a zrychlit celý proces vrácení zásilky.
- Řízení lokálních týmů, které působí za hranicemi.
- Vyhledávání nových příležitostí pro růst do dalších evropských států.
- Komunikace napříč odděleními, které jsou do procesu zpětné logistiky angažovány (obchod, provoz, vývoj) a pravidelný reporting vedení firmy.
Naše požadavky
- Angličtina je klíčová - budeš komunikovat s kolegy, skladníky i partnery v zahraničí.
- Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu.
- Dokázat řešit věci i mimo hranice Čech nebo Slovenska.
- Mít odvahu převzít odpovědnost a rozhodnout, co je pro firmu nejlepší.
- Mít zkušenosti z e-commerce, logistiky nebo logistického provozu.
- Zkušenost s vedením týmu lidí.
Co nabízíme?
Odpovídající ohodnocení
Tvoje práce u nás bude mít skutečný dopad – a podle toho ji taky odměníme. Výši platu si společně dohodneme na pohovoru, kde si nejlépe osobně ujasníme, jaká jsou očekávání obou stran.
Příjemná pracovní atmosféra
V našem kolektivu se najdou různorodé osobnosti, ale jedno mají společné – táhnou za jeden provaz. Najdeš tu přátelský kolektiv, kde na formality nehrajeme, ale na výsledky a týmovou spolupráci ano.
Možnost rozvoje
Neklademe meze rozvoji našich zaměstnanců. Vítáme jakékoliv náměty na zlepšení a podporujeme vzdělávání, seberozvoj. Nabízíme možnost realizovat vlastní nápady a podílet se na rozvoji firmy.
Firemní akce
U nás najdeš příjemné pracovní prostředí v Zlíně, a to nejen v kanceláři – scházíme se na firemních akcích během celého roku, grilujeme na terase, v zimě navozujeme vánoční atmosféru tradičním punčem (nealko samozřejmě) se zelňačkou. Jednou za měsíc společně snídáme a rozvíjíme naše vztahy.
Firemní benefity
Nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost občasného home office, abys mohl/a skloubit práci s osobním životem. K tomu přidáváme 5 sick days. A aby toho nebylo málo – neomezený přísun kofeinu ve formě kávy je zajištěn. Samozřejmě Tě vybavíme telefonem i notebookem.
Sídlo
tř. 3. května 910
763 02 Zlín – Malenovice
Personální oddělení
Denisa Poláchová
personalni@postabezhranic.cz
Zaujala tě práce u nás? Chceš se něco zeptat?
Napiš nám, zavolej nebo se stav a nezapomeň poslat svůj životopis.