Hledáme
Manažer/ka
e-commerce logistiky
Koho hledáme?
Talent v oblasti logistiky s vášní pro e-commerce a budování vztahů, který bude mít ambice stát se klíčovým hráčem našeho nákupního oddělení a pomůže nám dosáhnout maximální efektivity v dodavatelském řetězci.
Co nabízíme?
Příležitost ovlivňovat naše budoucí směřování i to s kým budeme spolupracovat. Možnost podílet na rozvoji firmy, která nezná hranic. Buď v pozadí expanze našich klientů, jako jsou Knihobot, Vivantis či Kulina.
Zlín / částečný remote/hybrid
Sídlíme ve městě, které předurčil k podnikání Tomáš Baťa a jak jinak než v cihlové budově. Pokud nejsi místní, můžeš pracovat z domu a pravidelně dojíždět za námi.
V čem bude Tvá práce spočívat?
Náplň práce
- Jednání s evropskými dopravci o smluvních podmínkách a cenové politice
- Optimalizace a identifikace možností rozvoje logistického řetězce
- Aktivní vyhledávání potenciálních logistických partnerů a rozšiřování portfolia stávajících dopravců napříč Evropou
- Analýza konkurence, sledování trendů a vývoje logistického trhu
- Koordinace procesu implementace nových i stávajících přepravců
- Řízení, kontrola a monitoring nákladovosti
Naše požadavky
- Minimálně 3 roky prokazatelné praxe v oblasti nákupu, logistiky nebo ecommerce logistiky
- Zkušenosti se zadáváním a vyhodnocováním dodavatelských tendrů i na mezinárodní úrovni výhodou
- Anglický jazyk na úrovni rodilého mluvčího (B2 až C1), ostatní jazyky výhodou (DE, PL, HU)
- Silné vyjednávací dovednosti
- Ochota cestovat do zahraničí na krátké služební cesty (v rámci Evropy)
- Zodpovědnost a schopnost samostatné práce i práce v týmu, vedení menšího týmu
- Ochota učit se, orientace na detail, flexibilita
- Analytické myšlení, komunikační a prezentační vyjednávací dovednosti
Co nabízíme?
Odpovídající
ohodnocení
Tvá práce dokáže ušetřit naše náklady od deseti korun po statisíce, proto musí být náležitě ohodnocena. Výši platu si společně dohodneme na pohovoru, kde si nejlépe osobně ujasníme, jaká jsou očekávání obou stran.
Příjemná pracovní atmosféra
Možnost
osobního rozvoje
Neklademe meze rozvoji našich zaměstnanců. Vítáme jakékoliv náměty na zlepšení a podporujeme vzdělávání a seberozvoj.
Firemní benefity
Našich zaměstnanců si vážíme a děláme maximum pro jejich spokojenost. Našemu managementu věříme a dostávají proto volnost řídit si flexibilně svůj pracovní den. Firemní automobil, mobilní telefon a počítač jsou samozřejmostí.
Firemní pospolitost
Scházíme se na firemních akcích během celého roku, grilujeme na terase, i v největší sezónně si najdeme chvilku se zastavit u vánočního punče a zelňačky. Jednou za měsíc společně snídáme.
Zaujala tě práce u nás? Chceš se něco zeptat?
Napiš nám, zavolej nebo se stav a nezapomeň poslat svůj životopis.
Sídlo
tř. 3. května 910
763 02 Zlín – Malenovice
Personální oddělení
Martina Durdiaková
personalni@postabezhranic.cz