Hledáme
Logistic Supply Chain Manager
Koho hledáme?
Zkušeného stratéga v oblasti logistiky a supply chainu, který bude hrát klíčovou roli v budování silných partnerství s dopravci napříč Evropou.
Co nabízíme?
Možnost ovlivnit strategické směřování firmy, která nezná hranic a má velké ambice rozvíjet se do zahraničí spolu se svými klienty jako je Footshop, Vivantis nebo Kulina. Získejte příležitost spolurozhodovat o tom, s kým budeme spolupracovat a kam se budeme dále rozvíjet.
Zlín
Sídlíme ve městě, které předurčil k podnikání Tomáš Baťa a jak jinak než v cihlové budově.
V čem bude Tvá práce spočívat?
Náplň práce
- Vyjednávání s evropskými dopravci o podmínkách kontraktů a nastavení cenové politiky
- Identifikace úspor a optimalizace jednotlivých článků logistického řetězce, minimalizace rizik
- Aktivní vyhledávání potenciálních logistických partnerů a rozšiřování portfolia stávajících dopravců napříč Evropou pro zajištění diverzifikace a konkurence schopnost
- Analýza konkurence, sledování vývoje logistického trhu
- Zajištění podkladů potřebných pro implementaci nových dopravců
- Řízení a monitoring nákladovosti stávajících přepravců na základě fakturace, míry reklamací a dodržení stanoveného KPI
- Controlling nákladovosti na měsíční bázi
- Komunikace napříč firmou a úzká spolupráce s obchodním oddělením
Naše požadavky
- Prokazatelné výsledky v oblasti nákupu/logistiky (min. 5 let)
- Praxe v nákupu logistických služeb výhodou
- Zkušenosti ze zadávání a vyhodnocování dodavatelských tendrůi na mezinárodní úrovn
- Anglický jazyk na úrovni rodilého mluvčího (B2 až C1), ostatní jazyky výhodou (němčina, maďarština, polština)
- Výborné vyjednávací dovednosti
- Schopnost samostatné práce i práce v týmu, vedení menšího týmu
- Ochota cestovat pravidelně do zahraničí na krátké služební cesty (v rámci Evropy)
Co nabízíme?
Odpovídající ohodnocení
Tvá práce dokáže ušetřit naše náklady od deseti korun po statisíce, proto musí být náležitě ohodnocena. Výši platu si společně dohodneme na pohovoru, kde si nejlépe osobně ujasníme, jaká jsou očekávání obou stran.
Příjemná pracovní atmosféra
V našem kolektivu se najdou různorodé osobnosti, ale jedno mají společné – táhnou za jeden provaz. Nikdo si na nic nehraje a když je potřeba, každý přidá ruku k dílu a pomůže.
Možnost rozvoje
Neklademe meze rozvoji našich zaměstnanců. Vítáme jakékoliv náměty na zlepšení a podporujeme vzdělávání a seberozvoj.
Firemní benefity
Našich zaměstnanců si vážíme a děláme maximum pro jejich spokojenost. Našemu managementu věříme a dostávají proto volnost řídit si flexibilně svůj pracovní den. Firemní automobil, mobilní telefon a počítač jsou samozřejmostí stejně jako benefity ve formě příspěvku na stravování či klíčů k naší firemní posilovně. Neomezený přísun kofeinu ve formě kávy je zajištěn.
Firemní akce
Scházíme se na firemních akcích během celého roku, grilujeme na terase, v zimě navozujeme vánoční atmosféru tradičním punčem (nealko samozřejmě) se zelňačkou. Jednou za měsíc společně snídáme a rozvíjíme naše vztahy.
Zaujala tě práce u nás? Chceš se něco zeptat?
Napiš nám, zavolej nebo se stav a nezapomeň poslat svůj životopis.
Sídlo
tř. 3. května 910
763 02 Zlín – Malenovice
Personální oddělení
Martina Durdiaková
personalni@postabezhranic.cz