Hledáme
Finanční
ředitel/ka
Koho hledáme?
Člověka, který bude řídit naše cashflow, analyzovat a efektivně plánovat finance společnosti, která má léty vybudované logistické know-how, může se opřít o unikátní službu, skvěle fungující oddělení od vlastního vývoje po zákaznický servis. Hledáme někoho, kdo se ztotožní s naší vizí a bude spolu s námi posouvat firmu kupředu.
Co nabízíme?
Možnost ovlivnit směřování firmy, která nezná hranic a má velké ambice rozvíjet se do zahraničí spolu se svými klienty jako je Footshop, Vivantis nebo Kulina. Získejte příležitost spolurozhodovat o dění ve firmě a podílet se na klíčových rozhodnutích.
Zlín
Sídlíme ve městě, které předurčil k podnikání Tomáš Baťa a jak jinak než v cihlové budově.
V čem bude Tvá práce spočívat?
Náplň práce
- Vedení a koordinace činnosti menšího týmu (hlavní účetní, back office pro účetní oddělení, finanční controlling) a komunikace s daňovým poradcem
- Odpovědnost za oblast finančního plánování, cash flow managementu, účetnictví a controllingu
- Řízení firemní hotovosti a pracovního kapitálu firmy, optimalizace cashflow
- Příprava business plánů a posouzení akvizičních a expanzních příležitostí
- Spolupráce s bankami, auditory, finančními institucemi
- Zpracování reportů a analýz, prezentace výsledků CEO společnosti
- Finanční mentoring napříč odděleními (podpora obchodu, HR, nákupu)
Naše požadavky
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Detailní znalost účetnictví podle českých standardů, daňového systému a zkušenosti s auditem
- Nadšení, multitasking, drive a zájem nejen o finanční oblast, ale také o firemní rozvoj jako celek
- Výhodou je pokročilá znalost Excelu a automatizačních nástrojů pro řízení projektů
- Anglický jazyk na úrovni min. B2
Co nabízíme?
Odpovídající ohodnocení
Víme, že řádně spravovat finance firmy nejde bez náležitého ohodnocení. Výši platu si společně dohodneme na pohovoru, kde si nejlépe osobně ujasníme, jaká jsou očekávání obou stran.
Příjemná pracovní atmosféra
V našem kolektivu se najdou různorodé osobnosti, ale jedno mají společné – táhnou za jeden provaz. Nikdo si na nic nehraje a když je potřeba, každý přidá ruku k dílu a pomůže.
Možnost rozvoje
Neklademe meze rozvoji našich zaměstnanců. Vítáme jakékoliv náměty na zlepšení a podporujeme vzdělávání a seberozvoj.
Firemní benefity
Našich zaměstnanců si vážíme a děláme maximum pro jejich spokojenost. Našemu managementu věříme a dostávají proto volnost řídit si flexibilně svůj pracovní den. Firemní automobil, mobilní telefon a počítač jsou samozřejmostí stejně jako benefity ve formě příspěvku na stravování či klíčů k naší firemní posilovně. Neomezený přísun kofeinu ve formě kávy je zajištěn.
Firemní akce
Scházíme se na firemních akcích během celého roku, grilujeme na terase, v zimě navozujeme vánoční atmosféru tradičním punčem (nealko samozřejmě) se zelňačkou. Jednou za měsíc společně snídáme a rozvíjíme naše vztahy.
Zaujala tě práce u nás? Chceš se něco zeptat?
Napiš nám, zavolej nebo se stav a nezapomeň poslat svůj životopis.
Sídlo
tř. 3. května 910
763 02 Zlín – Malenovice
Personální oddělení
Kateřina Gahurová
personalni@postabezhranic.cz