Hledáme
Manažer/ka
e-commerce logistiky
Koho hledáme?
Talent v oblasti logistiky s vášní pro e-commerce a budování vztahů, který bude mít ambice stát se klíčovým hráčem našeho nákupního oddělení. Pošli CV nebo pár řádků o sobě. Nehledáme ideální životopis, ale ideálního člověka.
Co nabízíme?
Příležitost ovlivňovat naše budoucí směřování i to s kým budeme spolupracovat. Možnost podílet na rozvoji firmy, která nezná hranic. Buď v pozadí expanze našich klientů, jako jsou Knihobot, Vivantis či Kulina.
Kde nás najdeš?
Sídlíme ve městě, které předurčil k podnikání Tomáš Baťa a jak jinak než v cihlové budově. Pokud nejsi místní, můžeš pracovat z domu a pravidelně dojíždět za námi.
V čem bude Tvá práce spočívat?
Náplň práce
- Vyjednávání s evropskými dopravci – férové podmínky, chytrá cenotvorba a dlouhodobá partnerství.
- Budování logistické sítě – hledání nových dopravců, hodnocení potenciálu, rozšiřování spoluprací.
- Optimalizace řetězce – analýza toků, nákladů, procesů – hledání efektivity bez ztráty výkonu.
- Mapování trhu a konkurence – vnímání trendů a příležitostí dřív, než se z nich stane standard.
- Onboarding a koordinace dopravců – od prvního hovoru po ostrý provoz.
- Kontrola nákladovosti – hlídáš, měříš, zlepšuješ.
Naše požadavky
- Vyjednavače, který se nezalekne jednání v angličtině (další jazyk = výhoda).
- Zkušeného odborníka s praxí v oblasti logistiky, ideálně v e-commerce světě.
- Někoho, kdo se dívá dopředu, přemýšlí v číslech a rozhoduje se s daty v ruce.
- Osobnost s analytickým uvažováním, schopností samostatného rozhodování a výbornou organizací práce.
- Ochota cestovat do zahraničí na krátké služební cesty (v rámci Evropy)
Co nabízíme?
Odpovídající
ohodnocení
Tvá práce dokáže ušetřit naše náklady od deseti korun po statisíce, proto musí být náležitě ohodnocena. Výši platu si společně dohodneme na pohovoru, kde si nejlépe osobně ujasníme, jaká jsou očekávání obou stran.
Příjemná pracovní atmosféra
Možnost
osobního rozvoje
Neklademe meze rozvoji našich zaměstnanců. Vítáme jakékoliv náměty na zlepšení a podporujeme vzdělávání a seberozvoj.
Firemní benefity
Našich zaměstnanců si vážíme a děláme maximum pro jejich spokojenost. Našemu managementu věříme a dostávají proto volnost řídit si flexibilně svůj pracovní den. Firemní automobil, mobilní telefon a počítač jsou samozřejmostí.
Firemní pospolitost
Scházíme se na firemních akcích během celého roku, grilujeme na terase, i v největší sezónně si najdeme chvilku se zastavit u vánočního punče a zelňačky. Jednou za měsíc společně snídáme.
Zaujala tě práce u nás? Chceš se něco zeptat?
Napiš nám, zavolej nebo se stav a nezapomeň poslat svůj životopis.
Sídlo
tř. 3. května 910
763 02 Zlín – Malenovice
Personální oddělení
Denisa Poláchová
personalni@postabezhranic.cz